Η εταιρεία προχώρησε στον σχεδιασμό και στη δημιουργία νέων τηλεοπτικών σποτ με σκοπό την καλύτερη προώθηση και διαφήμιση των εκπαιδευτικών παιχνιδιών της BrainBox.
Τα τηλεοπτικά σποτ της BrainBox θα διαφημίσουν τους δημοφιλείς τίτλους BrainBox Ελλάδα και Μυθολογία, ενώ παράλληλα θα υλοποιηθούν και βίντεο για τους υπόλοιπους τίτλους της σειράς τα οποία θα προβληθούν μέσω των social media, Facebook και YouTube.
Η τηλεοπτική καμπάνια μέσα από τα κανάλια Smile, Nickelodeon, Star και social media, Facebook και YouTube θα προβληθεί το διάστημα Οκτωβρίου – Δεκεμβρίου του 2017.