Η εταιρεία προχώρησε στον σχεδιασμό και στη δημιουργία νέας διαφημιστικής καμπάνιας με σκοπό την καλύτερη προώθηση, την αναγνώριση του brand 50/50 Games καθώς και την αναζωογόνηση των πωλήσεων .
Για την εταιρία 50/50 Games οι διαφημιζόμενοι τίτλοι είναι τα νέα επιτραπέζια παιχνίδια γνώσεων με θέμα την Ελληνική Μυθολογία Ηρακλής – Οι Δώδεκα άθλοι, Οδυσσέας – Ταξίδι προς την Ιθάκη και Αχιλλέας – Ο Πόλεμος στην Τροία.
Επίσης, θα διαφημιστούν και ορισμένοι δημοφιλείς τίτλοι για το επιτραπέζιο παιχνίδι μνήμης BrainBox.
Η διαφημιστική καμπάνια θα ξεκινήσει το προσεχές διάστημα στα τηλεοπτικά κανάλια Smile, Nickelodeon, Star ενώ θα προβληθεί και μέσω social media.